Career with us

Home page Career with us

The cornerstone of any business is its people, their professionalism and work towards achieving the goal.

For our company, staff is a valuable resource, which we treat with great respect and care.

Currently, the RESOURCE GROUP employs more than 30 people and this is not the limit. We are constantly growing, developing, and for this we attract professionals and provide them with decent working conditions and opportunities for professional growth.

The principle of the company – CLIENT’S WIN, is when our activities help customers reach new heights.

We invite a team of qualified specialists who will strengthen our position and help realize strategic goals:
  • Building a reputation for a strong and flexible company that is always there.
  • Getting the most out of effective solutions.
  • Increasing sales due to the development of new markets.
  • Search for new products and services to respond quickly to customer needs.
  • Focus on the status of a single and reliable supplier of most resources.
  • Strengthening and developing competitive advantages over other companies.
  • Increasing the level of customer service by adapting modern technologies to market requirements.
  • Introduction of the latest world practices of company management.

Succeed with us!

If you are confident of yourself, a professional of your business and want to do interesting tasks and satisfy your ambitions – WELCOME ABOARD!

Who we are looking for

We are looking for people who work for results, for whom there are no obstacles on the way to the goal and who are looking for opportunities for professional growth and improved financial well-being. We need people who are ready to be part of a team to achieve the effect of synergy together, that is, to get more than each of us can do individually.

We offer

The company provides conditions for the maximum disclosure of the potential of its employees, helps to become a high-class specialist and provides an opportunity to independently influence the level of their income.

List of current vacancies

Head of Natural Gas Purchases

Обязанности:

  • Организация и построение процесса закупки природного газа, минимизация цен;
  • Поиск контрагентов, проведение переговоров, заключение договоров, отслеживание условий их выполнения, контроль и организация платежей;
  • Минимизация небалансов, анализ отклонений фактических объемов от прогнозируемых;
  • Работа с нормативными документами, которые регулируют вопросы закупки природного газа.

Требования:

  • Высшее образование;
  • Опыт работы в закупках (газ)
  • Знание рынка природного газа;
  • Уверенный пользователь ПК;

Условия работы:

  • Официальное трудоустройство;
  • Оклад + %. Заработная плата: фиксированный оклад и бонусная система;
  • Профессиональная поддержка со стороны служб компании: финансовой, юридической, логистической, отдела снабжения.
Fill out a questionnaire
Head of Natural Gas Sales Department

Обязанности:

  • Организация работы отдела продаж природного газа и электроэнергии с «нуля» (розница);

Требования:

  • Опыт работы в продажах природного газа и/или электроэнергии;
  • Наличие базы потребителей природного газа и/или электроэнергии;
  • Наличие базы поставщиков природного газа и/или электроэнергии;
  • Знание платформ: единой информационной платформы «Укртрансгазу», НЭК “Укрэнерго”, ГП “Оператор рынка”, УЄБ, европейских хабов, торговых бирж и т.д.;
  • Опыт работы в активных продажах в сфере энергетики;
  • Опыт взаимодействия с Укртрансгазом, НКРЕКП и другими гос. структурами;
  • Знание действующего законодательства Украины в энергетической сфере.

Условия:

  • Офис – центр Киева;
  • Нормированный график работы: 08.00 – 17.00 Пн – Пт; Сб – Вс – выходной;
  • Профессиональная поддержка со стороны служб компании: финансовой, юридической, отдела снабжения;
  • Официальное трудоустройство.
Fill out a questionnaire
Electricity Sales Manager

Обов’язки:

  1. Робота з «холодною» клієнтською базою (пошуком та залучення потенційних клієнтів);
  2. Активні продажі електроенергії:
    • підготовка та розсилка комерційних пропозицій, адаптованих під індивідуальні потреби клієнтів;
    • робота з особами, що приймають рішення (багаторазові продзвони);
    • супровід угоди від початку проведення переговорів до укладення договорів (роз’яснення процедури зміни постачальника, надання проекту договору та узгодження деталей, отримання документів для комплаєнса і т.д.);
  1. Підтримка контакту та розвиток відносин з ключовими клієнтами (зв’язок по телефону або Інтернет щотижня/щомісяця);
  2. Формування, ведення та аналіз воронки продажів.

Вимоги:

  • Досвід роботи в сфері електроенергії (буде перевагою);
  • Знання нормативних документів енергетичного законодавства України (буде перевагою);
  • Знання Excel на середньому рівні обов’язково;
  • Знання Бітрікс24, 1С, CRM (буде перевагою).

Умови:

  • Офіс – центр Києва;
  • Робочий день з00 до 17.00;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Випробувальний термін – 3 місяці.
Fill out a questionnaire
Финансовый менеджер

Обязанности:

  • Анализ и контроль дебиторской и кредиторской задолженностей
  • Формирование и контроль выполнения бюджета
  • Составление и контроль выполнения платежного календаря
  • Ценообразование с учетом рентабельности продукции, рыночных цен
  • Расчет себестоимости, валовой и чистой прибыли, рентабельности продаж
  • Подготовка всевозможных управленческих отчетов
  • Взаимодействие с ЦФО, руководителями подразделений
  • Работа с банками по открытию счетов, предоставлению финансирования
  • Согласование всех документов, связанных с финансово-экономической деятельностью
  • Выполнение других прямых поручений руководителя отдела

Требования:

  •  Высшее образование: финансы/экономика
  • Навыки работы с компьютером: продвинутый пользователь MS Office: Word, Excel, Access, PowerPoint
  • Опыт работы с 1С – желательно
  • Стрессоустойчивость
  • Аналитический склад ума
  • Умение работать с большими объемами информации
  • Ответственность, трудолюбие, усидчивость, аккуратность, порядочность, способность к быстрому обучению, стремление к саморазвитию

Условия:

  • Офис — центр Киева;
  • Рабочий день с 8.00 до 17.00;
  • Официальное трудоустройство;
  • Испытательный срок – 3 месяца.
If you have not found a vacancy for your profile, but dream of becoming part of the team, fill out the form and send along with the resume to the e-mail address l.bogomolova@r-g.com.ua

In the letter you can tell:

  • about yourself and your professional experience;
  • what areas of our company you are interested in;
  • how you see our cooperation;
  • What you can offer as a professional in your desired position.

This will confirm your interest and help us offer exactly what you are looking for.

Join our mailing list and be first to know about our news and current offers