ПРЕМІЯ ЗА КРАЩУ БІЗНЕС-ІДЕЮ

У СФЕРІ РОЗВИТКУ ТРЕЙДИНГУ НА РИНКУ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ ТА ПРИРОДНОГО ГАЗУ

Головна ПРЕМІЯ ЗА КРАЩУ БІЗНЕС-ІДЕЮ

Наша компанія проводить конкурс бізнес-ідей.
Якщо у вас є бізнес-стратегія, невластива енергія та віра у свою ідею – бери учать у нашому конкурсі - це прекрасна можливість отримати визнання та приз одночасно!

Правила конкурсу бізнес-ідей

Ціль проекту – пошук унікальних рішень для ринку трейдингу електроенергії та природного газу, орієнтованих на формування додаткових цінностей для споживача.

Учасники повинні розробити бізнес-ідею і вигідно представити свою ідею.

Приз найкращої бізнес-ідеї

100 000 грн.
* після виплати податку

Критерії оцінки

1
Чи є бізнес-ідея революційною пропозицією для ринку
2
Вирішення проблеми та задоволення потреби споживачів
3
Вірогідність успішного запуску
4
Ефективність використання та результативності необхідних інвестицій
5
Зміст бізнес-ідеї, в тому числі скрупульозність та якість аналізу
6
Соціальна відповідальність

Умови участі та строки проведення

Усім учасникам Конкурсу необхідно заповнити реєстраційну форму

1
2

Реєстрація відкрита з 12 серпня 2021 року 00:00 до 1 вересня 2021 року 23:59

Відбір учасників проводиться комісією конкурсу

3
4

Відправлення повідомлення відібраним кандидатам (фіналістам) по електронній пошті до 08 вересня 2021 року

Надання фіналістами електронної версії на електронну пошту до 15 вересня 2021 року.

5
6

Надання фіналістами короткої презентації до 19 вересня 2021 року

Вибір переможця!

7

Церемонія нагородження

Церемонія нагородження відбудеться 1 жовтня 2021 року

Щоб взяти участь, заповніть форму учасника:

1
2
3
4
1. контактна інформація
ПІБ

Телефон

E-mail

Регіон

2. Бізнес-ідея належить до галузі:
Виберіть відповідь

природного газуелектроенергіїприродного газу і електроенергії

3. Що сприяло формуванню бізнес-ідеї?

4. Опис бізнес-моделі:
4.1. Мета !

4.2. Група споживачів !

4.3. Рішення проблем і задоволеність споживача !

4.4. На що орієнтована бізнес-ідея:

Функціональна привабливістьемоційна привабливість

4.5. Цінність для споживача !

4.6. Цінність для компанії !

4.7. Чи є ваша модель революційною пропозицією для ринку !

4.8. Швидкість впровадження бізнес-ідеї !

4.9. Яка потреба в людських ресурсах для забезпечення функціонування вашої бізнес-ідеї? !

4.10. Планова потреба в інвестиційному капіталі !

4.11. Чи застосовується до вашої Бізнес-Ідеї компроміс "Цінність-витрати"? !

4.12. Етапи розробки бізнес-ідеї:

Етап плануванняЕтап розробкиЕтап тестуванняЕтап доопрацювання

 


Контакти:

HR-Директор:
Ванченко Людмила Вікторівна
l.vanchenko@r-g.com.ua

ПIДПИШIТЬСЯ НА НОВИНЫ